Üdvözöljük a

Változások a kamara ügyfélszolgálatában

honlapján!

-

Változások a kamara ügyfélszolgálatában

Szerző: Rózsáné Bagonyai Szilvia | 2020. március 16.

TISZTELT ÜGYFELEINK!

 

2020. június 02-tól a Kamara ügyfélszolgálatán - az általános járványügyi és higiénés szabályok betartását szem előtt tartva - Nagykanizsa, Ady Endre u. 1. szám alatt ismét lehetőség van a személyes ügyintézésre! Ügyfélfogadási idő: hétfőtől - csütörtökig 8.00 és 16.00 óra között, pénteken 8.00 és 13.00 óra között.

 

Széchenyi Kártya ügyintézés és okmányhitelesítés előre egyeztetett időpont után!

 

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében maximum 2 fő tartózkodhat az ügyféltérben, valamint az ügyintézéshez szájmaszk használata kötelező.

 

A legtöbb ügytípus online módon továbbra is intézhető. Amennyiben személyesen szeretne ügyet intézni, kérjük egyeztessen időpontot kollégáinkkal:

 

http://www.nakkik.hu/hu/nagykanizsai-kereskedelmi-es-iparkamara/kapcsolat-8142

Megértésüket köszönjük!