Felnőttképzés
Képzőintézmény: Nagykanizsai Kereskedelmi és Iparkamara
Adószáma: 18963373-2-20
Székhelye: 8800 Nagykanizsa, Ady E. u. 1. I. emelet
Felnőttképzési engedély száma: E/2021/000121
Telefonszámok: +36 93/516 670, +36 30 516 671, +36 30 585 0925
E-mail cím: szakkepzes@nakkik.hu
Weboldal: www.nakkik.hu
A Nagykanizsai Kereskedelmi és Iparkamara felnőttképzési tevékenységével összefüggő ügyfélszolgálat mind személyesen, mind a fenti elérhetőségek bármelyikén felkereshető. Az e-mailen érkező érdeklődésre 3 munkanapon belül válaszolunk.
Közvetlen elérhetőséget az alábbi ügyfélfogadási rend szerint biztosítunk a képzések iránt érdeklődők, illetve a képzések résztvevői számára.
Személyes ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-14:00
Kedd: 8:00-14:00
Szerda: 8:00-14:00
Csütörtök: 8:00-14:00
Péntek: 8:00-14:00
Szombat: nincs ügyfélfogadás
Vasárnap: nincs ügyfélfogadás
A Nagykanizsai Kereskedelmi és Iparkamara képzései:
- Kamarai gyakorlati oktató képzés és gyakorlati oktatói vizsga
- Mesterképzés és mestervizsga
- A duális képzőhelyek ellenőrzését végző kamarai szakértők felkészítése
Támogatott képzéseinkre a támogatást a Gazdasági-újraindítási Foglalkoztatási Alap Képzési Alaprészének terhére a Kulturális és Innovációs Minisztérium biztosítja a GFA-KA-KIM-17/2022/TK/13 számú támogatási szerződés alapján.
A Nagykanizsai Kereskedelmi és Iparkamara, mint engedéllyel rendelkező felnőttképző az ügyfelekkel kapcsolatos panaszkezelést a minőségirányítási kézikönyvben leírtak alapján végzi. Ügyfeleink a panaszukat írásban közölhetik intézményünkkel. A képzésszervezőhöz érkező személyes panaszbejelentést írásban kell rögzíteni a rendelkezésre bocsátott Panaszbejelentő lapon. A beérkező panaszokra, jellegüktől függően lehetőleg azonnal, de legkésőbb 30 napon belül írásban válaszolunk.
A képzésekkel összefüggésben a képzések ideje alatt keletkező szóbeli panaszt az oktatónak, képzésszervezőnek lehetőség szerint azonnal és helyben meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha ügyfelünk a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kezelése nem lehetséges, abban az esetben a panaszt a Panaszbejelentő lapon rögzíteni kell, és annak egy másolati példányát helyben az ügyfélnek át kell adni.
A Panaszbejelentő lapot és a válasz másolati példányát öt évig megőrizzük.
A panasz elutasítása esetén ügyfelünket írásban tájékoztatjuk arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve az ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.
A Panaszbejelentő lap INNEN tölthető le.