Üdvözöljük a

Ágazati alapvizsga vizsgaelnöki névjegyzék

honlapján!

-

Ágazati alapvizsga vizsgaelnöki névjegyzék

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara minden évben pályázatot hirdet az általa nyilvántartott Országos Ágazati Alapvizsga Vizsgaelnöki Névjegyzékbe történő felvétel céljából.

A pályázat kiírás célja

A szakképzésről szóló 2019. évi LXXX. törvény 91. § (1)-(3) bekezdése alapján a gazdasági kamara az adott ágazatában történő munka végzéshez szükséges szakmai alaptudást és kompetenciát mérő ágazati alapvizsga megszervezéséhez, az Országos Ágazati Alapvizsga Vizsgaelnöki Névjegyzékbe történő felvétel céljából pályázatot hirdet.

Az Országos Ágazati Alapvizsga Vizsgaelnöki Névjegyzékbe jelen pályázati felhívás alapján lehet jelentkezni.

 

A pályázaton történő részvétel feltételei

A pályázaton az a személy vehet részt, aki az ágazati alapvizsga ágazatának megfelelő:

szakirányú szakmunkás bizonyítvánnyal és mesterlevéllel, továbbá tíz éves szakmai gyakorlattal, vagy

szakirányú technikusi oklevéllel, tíz éves szakmai gyakorlattal, vagy

akkreditált felsőfokú szakmai bizonyítvánnyal, tíz éves szakmai gyakorlattal, vagy

szakirányú főiskolai, egyetemi diplomával és öt éves szakmai gyakorlattal

rendelkezik és büntetlen előéletű (hatósági erkölcsi bizonyítvány).

 

Előnyben részesül az, aki

  • kamarai vagy gazdasági érdekképviseleti tag, illetve
  • szerepel a szintvizsga/vizsgafelügyelői/szakmai vizsgaelnöki névjegyzékben (adott szakmában/ágazatban).

A pályázat benyújtásának határideje és módja:

Pályázni a területi gazdasági kamarák honlapján közzétett ágazatokra lehet.

A pályázónak a felhívás mellékleteként megjelentetett pályázati adatlapot, illetve a pályázati adatlaphoz tartozó kötelező mellékleteket papír alapon kell benyújtani.

 

A pályázatok benyújtása folyamatos.

A beérkezett pályázatokat a hatályos pályázati feltételekben meghatározottaknak megfelelően a területi gazdasági kamara bírálja el, és ágazati alapvizsga elnöki kinevezési javaslatként továbbítja az Magyar Kereskedelmi és Iparkamara részére.

A megfelelő ágazati alapvizsga elnöki pályázatokat a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara hagyja jóvá.

Az ágazati alapvizsga elnök kinevezése 3 évre szól azzal, hogy az újonnan kinevezett ágazati alapvizsga elnöknek a kinevezést követő 6 hónapon belül – feladatának megfelelő szakmai színvonalon történő ellátása érdekében – on-line vizsgát kell tenni.

 

A pályázathoz az alábbi dokumentumok csatolása szükséges:

  • iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata,
  • szakmai önéletrajz,
  • kamarai vagy érdekképviseleti tagság igazolása (amennyiben van),
  • vizsgaelnöki / vizsgafelügyelői / szintvizsga névjegyzékben való szereplés igazolása (megbízólevél, igazolvány másolata),
  • legalább egy gazdasági kamarai tagtól vagy gazdasági érdek-képviseleti szervezeti tagtól származó szakmai ajánlás,
  • szakmai gyakorlat igazolása, alapdokumentummal alátámasztott hivatalos munkáltatói igazolás vagy vállalkozói igazolvány vagy cégkivonat, amely dokumentum nem lehet 30 napnál régebbi dátummal ellátva,
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy büntetlen előéletű
  • a pályázó 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványa.

Az Országos Ágazati Alapvizsga Vizsgaelnöki Névjegyzékbe történő felvételről a pályázó írásos értesítést és a jogosultságot tanúsító igazolást kap.

 

A pályázatokat postai úton kérjük megküldeni a Nagykanizsai Kereskedelmi és Iparkamara címére: NAKKIK 8800 Nagykanizsa, Ady Endre u. 1.

A borítékon kérjük feltüntetni: „Ágazati Alapvizsga Vizsgaelnöki Névjegyzék”

 

A pályázattal kapcsolatban további információt nyújt:

Rózsás Ildikó

vizsgadelegáló referens

E-mail: szakkepzes@nakkik.hu

Tel.: +36 93/516 670

Tel.: +36 30/754 3616

 

Támogatott képzéseinkre a „Nemzeti Foglalkoztatási Alap” „Szakképzési és felnőttképzési támogatások alcím” terhére a Kulturális és Innovációs Minisztérium a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal által biztosítja a támogatást az NFA-KA-KIM-6/2023/TK/13 számú közreműködői szerződés alapján.